Simo vaatehuoneelta kertoo taas TV:ssä huipputarjouksista kahisevin tuulipukuineen. Simon mottona oli vaatteiden osalta, että kaikki maksoi jollain tavalla ysiysi, joka ikinen kerta. Mainokset olivat ärsyttäviä, mutta mieleenpainuvia.
Vaatehuoneen televisiomainokset aloittivat 1990-luvun alussa uuden ”uusrahvaanomaisen” tyylin, jota muun muassa Sotka on jatkanut mainonnassaan. Vaatehuoneen mainoksissa esiintyi lahtelainen kauppias Simo Leporanta (oik. Timo Leporanta),joka aloitti mainokset aina ”Tässä Simo Vaatehuoneelta, hei!” sekä kertoi, mikä oli edullista, ja tuotteen hinnan. Vaatehuone oli osaltaan tuomassa ”uusia kansallispukuja”, joista tuli jokamiesmuotia: tuulipuvut ja salihousut muussakin kuin urheilukäytössä, kansitakit, kivipestyt silkkipaidat myös miehille sekä kohtuuhintaiset nahkatakit arkiasuina.